14 Mart 2015 Cumartesi

[çözüldü] android 5 facebook ve messenger kasma donma olayı çözümü

Tüm android 5.0 veya 5.01 kullanıcıları, günlerdir hatta aylardır bu soruna çözüm aramaktayız. Yazılım güncellemesinden sonra facebook ve facebook messenger uygulamalarında yazı yazmaya başlayıp gönderdiğimiz anda uygulama 8 saniye kadar donuyor ve hiçbir işlem yaptırmıyordu.


Bu sorunu gidermek için öncelikle telefonumuzu geliştirici moda almamız gerekmektedir (Developer Mode)


Default Stock Android: Ayarlar > Hakkında  > Build number ( Yazılım Numarası)

Samsung Galaxy S5: Ayarlar > Telefon Hakkında > Build number ( Yazılım Numarası)

LG G3: Ayarlar > About phone > Yazılım Bilgileri > Build number ( Yazılım Numarası)

HTC ONE M8: Ayarlar > Hakkında > Yazılım Bilgisi > Daha > Build numarası


Aşağıdaki belirtilen yerde (ht one m8) 7 kere arka arkaya tıklıyoruz. Ve en sonunda ekranda "artık bir geliştiricisiniz" yazısı geliyor.

























Telefonumuz geliştirici moduna geçtikten sonra ayarlar sayfasına geri dönüyoruz. Ve ardından aşağıda resimde belirtilen ayarlar kısmında geliştirici mod bölümüne giriyoruz;

 























Daha sonra resimde belirtilen  geliştirici seçenekleri bölümünde Nuplayer Kullan (deneysel) tikini kaldırıyoruz.



























Ve sonunda facebook ve facebook messenger donma sorunu ortadan kalkmış oluyor.

Sağlıcakla kalın.

22 yorum:

  1. bende facebook açılmıyor durduruldu dior sürekli nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Nuplayer ile awesome player arasındaki fark nedir? neyi devredışı bırakacağımı bilmek isterim?

    YanıtlaSil
  4. Cidden hocam allah senden razi olsun..

    YanıtlaSil
  5. Samsung galaxy core prime telefonum var gelistirici modu actim fakat nuplayer yazan secenegi bulamadim

    YanıtlaSil
  6. sonunda oldu emegi gecn herkese tsk

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim allah razı olsun senden bea 😁😁 7 aydır işkence çekiyor idim😃😃😃

    YanıtlaSil
  8. Ayni sekilde yaptim fakat sorun hala devm ediyor m8 acil destek

    YanıtlaSil
  9. Ayni sekilde yaptim fakat sorun hala devm ediyor m8 acil destek

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Samsung A7 kullanıyorum face surekli dönüyorum açılmıyor diğer sosyal ağlarda sorun yok

    YanıtlaSil
  13. Samsung A7 kullanıyorum face surekli dönüyorum açılmıyor diğer sosyal ağlarda sorun yok

    YanıtlaSil
  14. Casper va8c kullanıyorum face surekli dönüyor açılmıyor diğer sosyal ağlarda sorun yok

    YanıtlaSil
  15. Neden kaynalanıyor yardımcı olur ulurmusunuz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  16. Samsung s4 de geliştirme seçeneği aktif nuplayer seçeneği yok n yapabiliriz

    YanıtlaSil
  17. HTC 820 kullanıyorum. Facebook yukluyorum ancak dönüyor. Günlerdir bu durumda. Bilginiz üzere; dediklerimizi yaptım. Ancak, Geliştirici seceneklerine girdikten sonra; kaldır dediğiniz Nuplayer yok. Geliştirici seçeneklerinde; böyle bir yazı, bilgi, seçenek yok.

    YanıtlaSil
  18. Windows’un standart hatalarından birisi olan “Bu Uygulama Açılamıyor” hatası, ilk zamanlarda çözümüne ihtiyaç duymadığınız alternatif şekillerde sorundan kurtulduğunuz bir hata olsa da bir yerden sonra iyice can sıkmaya başlıyor. Windows’un kullanıcıyı koruma ilkesi üzerine oluşturulan ve birkaç işlem ile çözülebilen bu sorunu nasıl çözebiliriz? Hemen, Bu Uygulama Açılamıyor Hatası
    http://www.windowshatalari.com/bu-uygulama-acilamiyor-hatasi-ve-cozumu/
    http://www.windowshatalari.com

    YanıtlaSil